dilluns, 7 de maig del 2007

PER TOTES ELLES

">


Tu, vales mucho más de lo que crees. Las monedas para saber si son de oro bueno, hay que hacerlas rodar.... GASTA TU TESORO!!

Aquest poema, el vaig escriure un dia per una gran amiga. No sempre tenim la sort de que es creuin per la nostra vida, persones que realment son un gran tresor, pero jo he tingut aquest privilegi.

Aquesta amiga es mira al mirall i no s'agrada, no s'estima prou, no es valora, crec que l'han ajudat una mica a no agradar-se, per aixó, avui, vull dedicar aquest blog a la meva amiga, perquè vull que es dongui conte de que realment ella mateixa, per si sola, és un gran tresor.

Aquest video de la Bebe, m'encanta, crec que totes les dones hauriem de tenir el valor suficient com per adonar-nos que valem moltissim, que el mon sense nosaltres no existiria, que som totes i cada una de nosaltres una peça única i molt valuosa.
Em sap molt greu veure com moltes dones, son maltractades i manipulades psicologicament, per fer que la seva autoestima, s'arrossegui per terra i que creguin que elles soles, no son capaces de fer res. Així actúa un maltractador, i us asseguro que sempre ho aconsegueix, ho dic per experiencia.

Feu-me un favor, mireu-vos cada dia una estoneta al mirall, amb carinyo, busqueu alguna cosa maca, que us agradi, cada dia una de diferent, i al cap d'uns dies us acabareu agradant i estimant, així, com sou. El primer pas per començar a pujar la vostre autoestima es agradar-vos vosaltres mateixes tal com sou, sense voler canviar res.

Tant de bó aquesta magnifica cançó de la Bebe i les meves quatre ratlles, ajudin a alguna dona a començar a estimarse i a aconseguir el coratge per plantar cara a la vida amb valor, i amb la seguretat que, elles, si volen, poden conquistar el mon.