dijous, 17 de maig del 2007

LA MAGIA DEL CIRC


Ahir, vaig anar al Circ. No us podeu imaginar tot el que aixó va remoure al meu interior.
El circ, sempre ha estat un espectacle que m'ha encisat,per mi, entrar a una carpa de circ, es com obrir un llibre, deixo inmediatament el mon a fora i soc en un altre mon, ple de màgia, de rialles, de felicitat, en fi, encisador. M'agrada veure com van vestides aquelles dones que fan malabarismes, o trapeci, amb aquells vestits plens de lluentons i son tant boniques...

Jo, quan era petita, sempre m'imaginava que algún dia jo seria una d'aquelles noies, que semblaven princeses, als meus ulls, i que volaven com grans ocells brillants.

Més tard, ho vaig disfrutar amb les meves filles i els meus pares, sempre que venia un circ, nosaltres hi estavem apuntats, si era possible, a primera fila, i no se qui disfrutava més, si les meves nenes o jo.

Aixó era el que jo sentia quan anava al circ, de petita, pero ahir vaig descubrir, només d'entrar a la carpa, que tornava ser jo, una nena petita plena d'il·lusions, admirant cada una de les actuacions i creient que realment eren màgiques i vaig riure i riure, moltissim, no recordo quan temps feia que no reia així, a carcajades.

Us recomano que aneu al Circ, durant unes hores us oblidareu de tot el que teniu a fora que us fa patir, o us angoixa.

Per mi segueix sent MÀGIC, i crec que és un sentiment que he trasmés a les meves filles, perque sempre que veuen una carpa de circ, sels il·luminen els ulls i el seu cor, torna a ser petit.

3 comentaris:

masaoms ha dit...

Hi ha moltes coses que em fan sentir nena petita, una és el circ i sobretot els pallassos, m'encanten!!! I si tinc aquest do és gràcies a una mare com tu, que li agrada veure'ns brillar els ulls...un petonas!!

Gemma ha dit...

Sí que m'agradava si el circ... Però mai m'han agradat els pallassos... em feien pena, era trist. Només recordo uns pallassos que de veritat em van fer riure, però no recordo de quin circ eren. Els altres els trobava absurds...

Però els malabaristes sí que eren genials!!! Amb el trapèzi i totes aquestes virgueries!!!

I no ens oblidem de les crispetes o el cotó de sucre, cosa que donava alicient al circ :P

masaoms ha dit...

ei!! que ja tinc ganes que actualitzis el bloc!!! sóc impacient!! un petonas!!