dissabte, 4 d’abril del 2009

PETITES COSES PERÒ QUE ET FAN VIURE

Arriva un moment a la teva vida, que ja creus que han passat totes les coses bones que t'havien de passar, creus que amb el temps i l'absencia de mica en mica de les persones estimades, ja no hi son, i ja no tornarà a passar mai més el tren.

Però sempre esperes amagat, sense que ningí se n'adoni, que tornin, i que et somriguin, i si no les trobes per molt que tu diguis que ja no les vols, t'amagues i vas plorant pels recons.

Però jo avui son afortunada, ha tornat una d'aquestes cosetes que et fan pessigolles al cor i et fan feliç, i et fan somriure i t'adones que sempre tornen, sempre hi seràn.

Avui a casa meva un ram de les meves flors preferides, les margarites, junt amb uns lliris liles, adornen el menjador dins d'un gerro.

Una petita cosa, podeu pensar, però per mi aquesta petita cosa que la meva filla ha triat amb molt d'amor, em fa tornar a la vida, em fa sentir que ha tornat el meu temps de roses.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Son aquestes petites coses, que ens fan ser feliços, no pas les grans i molt més, si venen dels fills i filles...
Bon dia reina!

Anònim ha dit...

Gracies per bloc intiresny