dijous, 12 de març del 2009

NOMS QUE S'HAN FET CANÇÓ, O CANÇONS QUE HAN DONAT NOMS

L'altre dia amb la meva filla vam estar buscant cançons que portessin un nom, i que per aquesta raó moltes persones es diuen així, pel sentiment que aquestes cançons han provocat als pares.

N'hi ha tanes que s'ens va acabar el full. Jo voldria fer aquest blog per algunes d'elles.

Per mi les millors son les dues que porten el nom de les meves filles : Marta (Joan Manuel Serrat) i Gemma (Joan Baptista Humet), però aquestes les he posat tants cops que ja no insistiré més.

Avui n'he triat unes quantes que a mí m'han fet bategar el cor més depressa, que m'han tocat l'ànima, que per mí so especials, aqui les teniu:

CLARA (Joan Baptiste Humet)



PENEOPE (Joan Manuel Serrat)



AVE LUCIA (Sergio Dalma)



LINDA (Miguel Bosé)



Per avui ho deixo amb quare, i totes del Pais, continuaré......