dijous, 8 de gener del 2009

NOMÉS PELS QUE M'IMPORTEN

........Hi ha un moment a la vida que t'adones de: qui t'importa, qui mai t'ha importat, qui ha deixat d'importar-te, i qui sempre t'importarà.
Per tant... no et preocupis per la gent del teu passat, alguna raó hi ha per la que no estaran en el teu futur ...

Demostra que els estimes, i diguels-hi a tots als que no vulguis perdre en el 2009, incloent-me a mi si vols.

Gràcies als que esteu al meu costat, i m'importeu, gràcies mils per ser-hi.

Per mi la vida seria molt pitjor sense tots vosaltres, feu que valgui la pena llevar-me cada dia. Jo necessito saber que encara que no estiguin al meu costat, hi ha persones que pensen amb mi, que m'estimen, que els importo.

Per aquest motiu reflexionant moltissim, perquè tinc molt temps per fer-ho, he arrivat a un punt on em sento a gust amb mi mateixa, on no soc egoista i vull que les persones que estimo siguin felices per sobre de tot, encara que no estiguin al meu costat, la seva felicitat és la meva.

Una cançó per cada un de vosaltres, la mateixa, perquè vosaltres sou la meva llum per poder encendre un dia rera l'altre.

2 comentaris:

Joana ha dit...

No oblidis que tu també ens importes.
Petonets

Maite ha dit...

Gràcies Joana, es un plaer llegir-ho.