diumenge, 25 de gener del 2009

CREPUSCULO


Suposo que tots heu sentit a parlar d'aquest llibre que ja ha estat passat al cinema, amb un éxit sense precedents.
Jo soc lectora vocacional, des de que vaig aprendre a llegir no he pogut parar, m'agraden quasi tot tipus de llibres, tinc preferències, suposo com tothom, però mai m'he negat a llegir cap llibre sense haver-lo començat i comprobat per mi mateixa que no em sento comoda llegint-lo.
Vaig sentir a parlar d'aquesta saga de llibres que obre CREPUSCULO, per les meves filles, van arrivar a les seves mans i em vaig adonar que els creava com una adicció, que no podien parar de llegir, l'ansietat per acabar tota la col·lecció de quatre llibres era tanta, que no van poder esperar que l'últim llibre s'edites en Castellà i el van comprar en Angles.
Jo no estava segura que m'agradessin aquests tipus de llibres, però vaig voler començar a llegir el primer, per curiositat.
La curiositat es va convertir des de la primera linea, en necessitat, i em va enganxar tant que no he pogut parar, ara ja estic acabant l'últim dels quatre llibre que, de moment, composen tota la col·lecció.
A mi mai cap altre llibre m'havia provocat una reacció com aquests quatre, quan començo a llegir, estic totalment submergida dins l'història dels seus protagonistes, per imbersemblant que sembli, una historia de Vampirs, Homes llop, però per sobre de tot una gran i profunda història d'amor.


El segon llibre es LUNA NUEVA



El tercer llibre es ECLIPSE




El quart llibre i lúltim es AMANECER





Us recomano la seva lectura, i també la pelicula del primer llibre, es quasi identica que el llibre i els protagonistes molt ben triats, son aquests:


2 comentaris:

Joana ha dit...

T'he deixat un "regalet bomba" al meu blog.
Petons

Anònim ha dit...

No saps pas totes les mares que, veient les filles "anonadadas" amb aquests llibres van acabar enganxadíssimes com tu!

Gemma